Conceptul YKO-YKO POP-up Shop s-a născut din dorința de a aduce YKO-YKO și misiunea sa mai aproape de consumatorii de fashion. Ne-am propus să scoatem discursul din zona de digital și să-l readucem la nivelul simțurilor, esteticii, a conexiunii tactile pe care oamenii o au cu hainele lor.

Conceptul YKO-YKO POP-Up Sustainable Fashion Store a avut în 2022 trei ediții.

  • 19-20 martie – Sustainable Fashion Spring Edition
  • 21-22 mai – Sustainable Fashion Pop-up Summer Mood
  • 1-2 octombrie – Sustainable Fashion Pop-Up & Vintage Selection

Iar în 2023, s-au desfășurat și alte acțiuni în zona offline, în spații comerciale cu misiuni complementare.

  • YKO-YKO Pop-up Corner în magazinul ALTRNTV (2022-2023)
  • YKO-YKO Pop-up Shop în magazinul de design românesc AlbAlb (mai 2023)
YKO-YKO Pop-up Shops

Fiecare eveniment a fost implementat într-un cadru care a facilitat interacțiunea directă cu cei interesați, pe parcursul a două zile. Cei prezenți au avut ocazia să testeze produsele din shop, să afle mai multe informații despre fiecare categorie de produse, să achiziționeze la un preț special din selecția de branduri internaționale sustenabile din portofoliul YKO-YKO.ro.

A vorbi despre sustenabilitate, inovație și schimbarea unui obicei de consum fără a facilita contactul direct cu alternativele disponibile se dovedește a fi un demers mult prea teoretizat. În special, când obiectul discuției face parte zi de zi din viața oamenilor.

Conceptul YKO-YKO POP-up Shop Sustainable Fashion ne-a ajutat să înțelegem mai bine pe ce se bazează decizia de cumpărare atunci când vorbim despre sustainable fashion. Am putut observa cât de important este prețul, care sunt temele de interes atunci când vorbim despre alternative la fast-fashion.

YKO-YKO

Wearing & Awaring